maandag 7 november 2011

Nog 2 dagen..

Eindelijk, Na bijna 5 maand gewacht te hebben gaat het toch eindelijk allemaal beginnen.
Al druk bezig met de voorbereidingen ( koffers pakken etc etc) en dan kan het gaan beginnen.
Net Mijn Euro's omgewisseld voor Dollars dus dat is ook allemaal al geregeld. Straks naar de winkel en ff Zonnebrand Creme halen ( in de winterperiode :P) Want na een half uur in de brandende zon heb ik al bijna 3e graadsbrandwonden. blauwe ogen en blond haar he haha.

Morgen middag rond 1 uur stap ik in Assen op de trein richting Amersfoort, Pik ik mijn Beste kameraad op en gaan we naar schiphol. daar hebben we een hotel geboekt voor de nacht, aangezien ik helemaal uit het hoge noorden moet komen lijkt het me de beste oplossing.

Ik ga in ieder geval proberen elke dag mijn blog up te daten, but dont blame me als er 2 dagen geen update is :)

Florida Here we come!!!!

5 opmerkingen:

  1. Alvast een hele goede reis en we lezen graag mee.

    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thnxxxx komt helemaal goed:) ik zal proberen veeeeel fotows te maken bij tampa bay lightning :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast een hele goede reis en veel plezier.
    In Florida kun je ook zonnebrand kopen hoor, zelfs tot factor 85!
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verstandig om een hotel te boeken voor vertrek, kan je tenminste ontspannen aan de dag van vertrek beginnen.
    Alvast een hele goede reis, wij gaan jullie ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je alvast een hele goede reis !!Heel veel plezier daar !!Geniet ervan :)
    Liefs Sanne
    Ps. Ik had graag in je koffer meegegaan haha :P

    BeantwoordenVerwijderen