vrijdag 11 november 2011

Klein verslag seaworld

Gisteren (10-11-2011) zijn wij naar seaworld geweest. Vooraf rekende ik dit park tot de kleintjes van Orlando wat ook wel te merken was. Eenmaal aangekomen kozen we voor prefered parking, dus stonden we lekker vooraan. Bij de kassa onze 6 parka Orlando flex tickets opgehaald en we konden naar binnen en onze eerste park was een feit. Binnen zijn we gelijk naar de manga gelopen, een baan waar we beiden veel verwachtingen van hadden en terecht. Wat een heerlijke baan was dit zeg WOW!! Na de manta zijn we verder gelopen en kwamen we uit bij de dolfijnen show die ( vond ik ) erg goed was. Veel beter dan in dolfinarium. Erg druk was het niet. Langste w8rij was 3 minuten dus konden we overal zo instappen. Heb erg genoten van dit park. Foto's volgen later aangezien ik dit typ op mijn iPhone. Vandaag zijn we naar legplank Florida geweest.

1 opmerking:

  1. Gelukkig maar dat er geen lange wachtrijen waren.
    Die dolfijnen show had ik ook wel willen zien ;) Ben benieuwd naar de foto's.
    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen